Veelgestelde vragen

Hier treft u antwoorden op veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Bel ons: (013-5111363) of stuur een e-mail info@duinhoeve.nl. Wij helpen u graag. 

De vragen zijn verdeeld in [algemeen], [kamperen] en [verhuur].

Klik hier voor de digitale versie van ons Parkinformatieboekje (inlogcode 50037)

Algemeen

OPEN VUUR EN BBQ OP KOLEN EN HOUTSBLOKKEN IS VERBODEN . 

Hoe download ik de App?

U gaat in uw App/Playstore en tikt bij zoeken ''Great Stay'' in. Deze downloadt u. Vervolgends kunt u deze openen en ons park zoeken. U kiest de gewenste taal en of u pushmeldingen wilt ontvangen.

In onze App vindt u alle informatie die u nodig heeft, maar ook kunt u broodjes bestellen en inschrijven voor het zwembad en de animatie. 

Recreatief verblijf

Verblijf op duinhoeve mag conform het lokale overheidsbeleid alleen voor recreatieve doeleinden.

Wij zijn genoodzaakt indien blijkt dat dit niet het geval is, uw verblijf te beëindigen. Indien u bij Duinhoeve een reservering maakt, verklaart u tevens dat u akkoord gaat met deze huisregel.  Het is mogelijk dat wij u verzoeken om de verklaring hiervoor te ondertekenen en in te leveren bij de receptie.

Is het mogelijk buiten openingstijden van de receptie te arriveren?

Ja, dit is mogelijk. Onze receptie is geopend van 9:00-17:00 uur. Indien u na sluitingstijd arriveert (uiterlijk tot 19:00 uur), verzoeken wij u te melden via de intercom. Vervolgens zal één van onze medewerkers u zo snel mogelijk inchecken. Wij stellen het op prijs als u van tevoren al laat weten dat u later zult aankomen, dan kunnen wij hier rekening mee houden. Indien u later dan 19.00 uur incheckt, verzoeken wij u dit vooraf met de receptie de mogelijkheden te bespreken. 

Is het mogelijk om 2 plaatsen tegelijk te reserveren?

Indien u online boekt, kunt u slechts 1 plaats per keer reserveren. U kunt natuurlijk wel 2 losse reserveringen maken. In het opmerkingenveld kunt u aangeven dat de reserveringen bij elkaar horen.

Is er een animatieteam aanwezig en wanneer?

Lees alles over ons animatieprogramma op deze pagina: animatie >>

Is er draadloos internet en wat zijn de kosten?

Ja, u kunt bijna overal gebruik maken van het draadloos internet.

Op het park, bij Het Smulhuis en bij de receptie is er een gratis Wifi netwerk beschikbaar in de periode van 1 april - 1 oktober. Onze huuraccommodaties waarin TV aanwezig is beschikken over een modem waardoor wifi ontvangst mogelijk is .  

Basis gebruik is gratis en is bedoelt om een appje - sociale media enz. te bekijken maar niet om films enz. te downloaden of uploaden 

Zijn huisdieren toegestaan?

Op de kampeerplaatsen zijn maximaal 2 huisdieren per plaats toegestaan tegen betaling van een toeslag. In de meeste  huuraccommodaties zijn huisdieren NIET toegestaan. Er zijn enkele uitzonderingen, neem hiervoor contact op met onze receptie. 

Er worden enkele  5- pers. Huuraccommodatie aangeboden waarin max. 2 honden mogen verblijven. en in enkele SAFARI-tenten mogen max. 2 honden verblijven.

Het verblijf van huisdieren in een Safaritent of huuraccommodatie is alleen mogelijk na overleg en toestemming van de receptie. Er wordt een toeslag van 7.50 euro berekend per dag per huisdier en de schoonmaakkosten zijn verplicht voor deze accommodatie ( 45 euro).

Is de camping geschikt voor mindervaliden?

De huuraccommodaties hebben geen speciale voorzieningen voor mindervaliden, en zijn alleen toegankelijk via een opstapje.

Voor de kampeerplaatsen is er een aangepast sanitair gebouw bij het veld Uil. In het Smulhuis is een mindervalide toilet aanwezig plus een luierwisselstation. 

Moet er een borg betaald worden?

Ja, voor kampeerplaatsen is dit nodig voor het gebruik van een douchepasje / slagboompasje. Wij vragen €10,- borg per pasje .( max. 2 pasjes per plaats) . U kunt onbeperkt douchen met elk pasje. De borg krijgt u weer terug bij het uitchecken indien u het pasje onbeschadigd inlevert.

Het is mogelijk dat er een borg van 100 euro gevraagd wordt bij een huuraccommodatie. 

Mag de auto bij mijn plaats worden geparkeerd?

Ja, er mag 1 auto bij of vlakbij uw plaats of accommodatie geparkeerd worden. Extra auto's kunt u op de algemene parkeerplaats parkeren. Bij sommige accommodaties is het mogelijk om een 2eauto te parkeren (tegen een vergoeding van 3.50 euro per dag). Dit kunt u aanvragen bij de receptie .

Zijn alle tarieven inclusief?

De tarieven op onze website zijn exclusief overheidsheffing en reserveringskosten en milieuheffing. Er zijn ook bijkomende kosten, zoals een extra persoon, huisdier, lakenpakketten of schoonmaakkosten.

Indien u online boekt, worden alle kosten duidelijk vermeld.

Dient er vooruit betaald te worden? Zo ja hoeveel?

Ja, het bedrag dient vooraf betaalt te worden. Nadat uw reservering geplaatst is, verzoeken wij u de helft van het totaalbedrag (alsook het totaalbedrag van de eventueel afgesloten annuleringsverzekering) binnen 14 dagen na reserveringsdatum te voldoen. De andere helft dient 4 weken voor aankomst voldaan te zijn. Het gemakkelijkste is om via de betaallink uw betaling te verzorgen. 

Kan ik de kosten ook bij incheck voldoen?

er wordt een aanbetaling van 50 % gevraagd binnen 14 dagen na reserveringsdatum. Het restant dient u uiterlijk 4 weken voor aankomst te voldoen.  U ontvangt een bevestigingsmailtje m.b.t. uw verblijf , in deze mail zit een betaallinkje waardoor u direct uw betaling kunt verzorgen.  De kampeergasten dienen nog een borg te betalen bij aankomst voor het slagboom/douchepasje ( 10 euro per pas) 

 

Worden alleen reizende jongeren geaccepteerd?

Alleen reizende jongeren zijn niet toegestaan  ( leeftijd onder de 21 jaren).

Jongelui van 18+ dienen er wel rekening mee te houden dat zij op een familiepark verblijven.  Groepen jongeren zijn niet toegestaan. Het is ook niet toegestaan om vrijgezellen- of andere feestjes te houden op Duinhoeve. Bij overlast is het mogelijk dat u van het park verwijderd wordt zonder compensatie. 

Kamperen

Wat zijn de aankomst en vertrektijden?

Aankomst voor de kampeerplaatsen na 13:00 uur en vertrek voor 12:00 uur. Afwijkende tijden zijn alleen mogelijk in overleg met de receptie. Een laat vertrek betekent dat u voor een toeslag tot maximaal 17.00 uur kunt blijven.In de periode 8 juli - 25 augustus is een laat vertrek niet mogelijk. vraag bij de receptie naar de mogelijkheden en tarieven tijdens uw verblijf 

Wat is de afmeting van een kampeerplaats?

Ongeveer 100m².

Hoeveel ampère stroom is er?

Elke kampeerplek heeft de beschikking over 6 ampère (1320 watt). het kampeertarief is incl. het elektra verbruik op een kampeerplaats m.u.v. voorseizoen- seizoenplaatsen en septemberarrangement of tenzij dit zo afgesproken is. 

Op sommige kampeerplaatsen is ook een aansluiting van 10 amp. aanwezig. Indien u op een van deze plaatsen wilt staan, dient u dat aan te vragen bij de receptie. 

Onze seizoenplaatsen beschikken over een 10 Amp. aansluiting. 

Heb ik eigen water, afvoer, elektra en tv-aansluiting?

Onze Comfort kampeerplaatsen zijn voorzien van eigen water, afvoer, elektra en tv-aansluiting. De Basis kampeerplaatsen zijn voorzien van eigen stroompunt en een gedeeld watertappunt en zijn op het veld Mol. 

Mag er een bijzettentje bij mijn kampeermiddel geplaatst worden?

Er mag 1 bijzettentje bij uw kampeerplaats gezet worden, echter mag deze niet groter zijn dan 4 m2 en dient het een punt- of koepelmodel te zijn.  Houd er wel rekening mee dat uw auto ook op de plaats geparkeerd dient te worden. 

Moet ik mijn kampeermiddel op een bepaalde wijze plaatsen?

Ja, plaats uw kampeermiddel zover mogelijk naar achteren met de achterzijde naar de beplanting aan. Laat geen scheerlijnen of bijzettentjes uitkomen op de plaats van uw buren. Het is de bedoeling dat u met de opening van de tent/caravan naar andere kampeerders toe wijst. 

Verhuur

Wat zijn de aankomst en vertrektijden?

Als u een huuraccommodatie heeft geboekt mag u vanaf 15:00 uur inchecken. U dient voor 10:00 uur uit te checken.

Een vroege aankomst (vanaf 12:00 uur) en/ of later vertrek (tot 14:00 uur) is mogelijk op basis van beschikbaarheid en in overleg met de receptie. 
De extra kosten hiervan zijn afhankelijk van het type accommodatie. In de periode 15 juli- 27 augustus is het niet mogelijk om een vroege check-in of late check-out bij te boeken.  Aankomst op Zondag is alleen mogelijk in overleg met de receptie. 

Moet ik de eindschoonmaak zelf verzorgen?

De eindschoonmaak  is verplicht . De vergoeding hiervoor hangt af van het type accommodatie dat u heeft geboekt. U dient zelf wel de normale zaken te verzorgen zoals zelf het afval naar de juiste containers af te voeren. Eventuele gehuurde lakenpakketten bij elkaar te verzamelen bij vertrek. Informatie hierover vindt u bij de informatiemap.   

Is het toegestaan om met meer dan het maximum aantal personen te verblijven?

Nee, de accommodaties zijn ingericht op het aangeven aantal personen. Zover er bedden aanwezig zijn, mogen er personen in verblijven. Er is een uitzondering bij sommige accommodaties dat er nog 1 baby , die in een campingbed slaapt,  als extra persoon mag verblijven. Dit is uitsluitend mogelijk na overleg en toestemming van de receptie. 

Is het mogelijk om een campingbedje in de slaapkamer te plaatsen?

In een aantal accommodaties is het mogelijk om een campingbedje te plaatsen. U kunt dit zelf meenemen of bij ons reserveren. Indien u twijfelt over de mogelijkheden, neem dan gerust contact met ons op. 

Moet ik mijn eigen lakens en handdoeken meenemen?

Kussen en dekbedden zijn aanwezig in alle huuraccommodaties en tenten. In sommige accommodaties zijn 2 persoons bedden/matrassen aanwezig, in andere accommodaties zijn 1 persoons bedden/matrassen aanwezig.  Kijk hiervoor bij de beschrijving van huuraccommodaties. 

Het is mogelijk om lakenpakketten te huren à € 11,50 per persoon.
Ook is het mogelijk om handdoekensets te huren à € 6,50 per pakket. Een keukenpakket ( 1 keukendoek en 1 theedoek) is te huur voor 4.50 euro per pakket. 

U mag natuurlijk ook uw eigen lakens/kussenslopen/matrashoezen en handdoeken, keukendoeken en theedoeken  meenemen. 

Mag er een bijzettentje bij mijn accommodatie geplaatst worden?

Nee, bij onze accommodaties en huurtenten zijn bijzettentjes niet toegestaan.

Wordt er een borgsom voor de huuraccommodatie gevraagd ?

In sommige gevallen wordt een borgsom voor de accommodatie gevraagd.  Deze dient uiterlijk bij aankomst te worden voldaan. Het is ook mogelijk dat er bij uiichecken een controle is. U dient dan ong. 10 minuten voor vertrek door te geven dat u klaar bent voor uitchecken. 

Zwembad openingsdagen

De buitenzwembaden zijn geopend  tot 4 september 2022.

Het zwembad is dagelijks geopend van 10.30 uur tot 20.00 uur. Met uw papieren zwembadkaartje kunt u de toegangspoort openen. Dit kaartje ontvangt u bij het inchecken ( 1 per persoon, geldig voor het gehele verblijf) . Toegang tot de zwembaden is alleen voor eigen gasten. 

Wanneer is het animatieteam aanwezig?

Het animatieteam is in 2022 aanwezig in de meivakantie (30 april t/m 7 mei), Hemelvaartweekend (26 mei t/m 28 mei), Pinksterweekend (4 en 5 juni) en in de zomervakantie (16 juli t/m 26 augustus) . het vermaak van de kinderen is voor een leeftijd van 4- 12 jaar.