Hier treft u antwoorden op veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Bel ons: (013-5111363) of stuur een e-mail info@duinhoeve.nl. Wij helpen u graag. 

De vragen zijn verdeeld in [algemeen], [kamperen] en [verhuur].

Klik hier voor de digitale versie van ons Parkinformatieboekje (inlogcode 50037)

Algemeen

Accepteren jullie zakelijke boekingen?

Nee, wij accepteren geen zakelijke boekingen. 

Is het mogelijk buiten openingstijden van de receptie te arriveren?

Ja, dit is mogelijk. Onze receptie is geopend van 9:00-17:00 uur. Indien u na sluitingstijd arriveert (uiterlijk 21:30 uur), verzoeken wij u te melden via de intercom. Vervolgens zal één van onze medewerkers u zo snel mogelijk inchecken. Wij stellen het op prijs als u van tevoren al laat weten dat u later zult aankomen, dan kunnen wij hier rekening mee houden. 

Is het mogelijk om 2 plaatsen tegelijk te reserveren?

Indien u online boekt, kunt u slechts 1 plaats per keer reserveren. U kunt natuurlijk wel 2 losse reserveringen maken. In het opmerkingenveld kunt u aangeven dat de reserveringen bij elkaar horen.

Is er een animatieteam aanwezig en wanneer?

Lees alles over ons animatieprogramma op deze pagina: animatie >>

Is er draadloos internet en wat zijn de kosten?

Ja, u kunt bijna overal gebruik maken van het draadloos internet.

Geen laptop of computer, maar toch willen internetten. Geen probleem, bij de receptie staat een computer met printer voor algemeen gebruik.

Zijn huisdieren toegestaan?

Op de kampeerplaatsen zijn maximaal 2 huisdieren per plaats toegestaan
In de huuraccommodaties niet, in de huurtenten alleen in overleg met de receptie.

Is de camping geschikt voor mindervaliden?

De huuraccommodaties hebben geen speciale voorzieningen voor mindervaliden, en zijn alleen toegankelijk via een opstapje. Voor de kampeerplaatsen is er een aangepast sanitair gebouw bij het veld Uil.

Moet er een borg betaald worden?

Ja, voor kampeerplaatsen is dit nodig voor het gebruik van de douchepasjes. Wij vragen €10,- borg per pasje en u mag zelf bepalen hoeveel pasjes u wilt gebruiken. U kunt onbeperkt douchen met elk pasje. De borg krijgt u weer terug bij het uitchecken. 

Mag de auto bij mijn plaats worden geparkeerd?

Ja, er mag 1 auto bij uw plaats of accommodatie geparkeerd worden. Extra auto’s kunt u op de algemene parkeerplaats parkeren. 

Zijn alle tarieven inclusief?

De tarieven op onze website zijn exclusief overheidsheffing en reserveringskosten. Er zijn ook bijkomende kosten, zoals een extra persoon, huisdier, lakenpakketten of schoonmaakkosten.

Indien u online boekt, worden alle kosten duidelijk vermeld.

Dient er vooruit betaald te worden? Zo ja hoeveel?

Ja, het bedrag dient vooraf betaalt te worden. Nadat uw reservering geplaatst is, verzoeken wij u de helft van het totaalbedrag (alsook het totaalbedrag van de eventueel afgesloten annuleringsverzekering) binnen 14 dagen na reserveringsdatum te voldoen. De andere helft dient 4 weken voor aankomst voldaan te zijn. 

Kan ik de kosten ook bij incheck voldoen?

Wanneer u binnen 14 dagen na reserveren aankomt mag u de kosten betalen bij het inchecken. Betalen kan contant, per pin, Mastercard of Visa. 

Worden alleen reizende jongeren geaccepteerd?

Alleen reizende jongeren zijn niet toegestaan.

Kamperen

Wat zijn de aankomst en vertrektijden?

Aankomst voor de kampeerplaatsen na 13:00 uur en vertrek voor 12:00 uur

Wat is de afmeting van een kampeerplaats?

Ongeveer 100m².

Hoeveel ampère stroom is er?

Elke kampeerplek heeft de beschikking over 6 ampère (1320 watt).

Heb ik eigen water, afvoer, elektra en tv-aansluiting?

Onze Comfort plaatsen zijn voorzien van eigen water, afvoer, elektra en tv-aansluiting. De Basic plaatsen zijn voorzien van eigen stroompunt en een gedeeld watertappunt. 

Mag er een bijzettentje bij mijn kampeermiddel geplaatst worden?

Er mag 1 bijzettentje bij uw kampeerplaats gezet worden, echter mag deze niet groter zijn dan 4 m2 en dient het een punt- of koepelmodel te zijn.  Houd er wel rekening mee dat uw auto ook op de plaats geparkeerd dient te worden. 

Moet ik mijn kampeermiddel op een bepaalde wijze plaatsen?

Ja, plaats uw kampeermiddel zover mogelijk naar achteren met de achterzijde tegen de beplanting aan. Laat geen scheerlijnen of bijzettentjes uitkomen op de plaats van uw buren.

Verhuur

Wat zijn de aankomst en vertrektijden?

Als u een huuraccommodatie heeft geboekt mag u vanaf 15:00 uur inchecken. U dient voor 10:00 uur uit te checken.

Een vroege aankomst (vanaf 13:00 uur) en/ of later vertrek (tot 14:00 uur) is mogelijk op basis van beschikbaarheid en in overleg met de receptie. 
De extra kosten hiervan zijn afhankelijk van het type accommodatie.

Moet ik de eindschoonmaak zelf verzorgen?

U kunt er voor kiezen om de eindschoonmaak zelf te doen of dat u deze door ons laat verzorgen tegen een vergoeding. De vergoeding hiervoor hangt af van het type accommodatie dat u heeft geboekt. 

Is het toegestaan om met meer dan het maximum aantal personen te verblijven?

Nee, de accommodaties zijn ingericht op het aangeven aantal personen.

Is het mogelijk om een campingbedje in de slaapkamer te plaatsen?

In een aantal accommodaties is het mogelijk om een campingbedje te plaatsen. U kunt dit zelf meenemen of bij ons reserveren. Indien u twijfelt over de mogelijkheden, neem dan gerust contact met ons op. 

Moet ik mijn eigen lakens en handdoeken meenemen?

Kussen en dekbedden zijn aanwezig in de accommodaties, behalve in de huurtenten. 
Het is mogelijk om lakenpakketten te huren à € 8,50 per persoon.
Ook is het mogelijk om handdoekensets te huren à € 4,50 per pakket.

U mag natuurlijk ook uw eigen lakens en handdoeken meenemen. 

Mag er een bijzettentje bij mijn accommodatie geplaatst worden?

Bij onze accommodaties zijn bijzettentjes niet toegestaan, alleen bij de huurtent is 1 bijzettentje wel mogelijk.