Hier treft u antwoorden op veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Bel ons: (013-5111363) of stuur een e-mail info@duinhoeve.nl. Wij helpen u graag. 

De vragen zijn verdeeld in [algemeen], [kamperen] en [verhuur].

Klik hier voor de digitale versie van ons Parkinformatieboekje (inlogcode 50037)

Algemeen

Recreatief verblijf

Verblijf op duinhoeve mag conform het lokale overheidsbeleid alleen voor recreatieve doeleinden.

Wij zijn genoodzaakt indien blijkt dat dit niet het geval is, uw verblijf te beëindigen. Indien u bij Duinhoeve een reservering maakt, verklaart u tevens dat u akkoord gaat met deze huisregel.  Het is mogelijk dat wij u verzoeken om de verklaring hiervoor te ondertekenen en in te leveren bij de receptie.

Is het mogelijk buiten openingstijden van de receptie te arriveren?

Ja, dit is mogelijk. Onze receptie is geopend van 9:00-17:00 uur. Indien u na sluitingstijd arriveert (uiterlijk tot 19:00 uur), verzoeken wij u te melden via de intercom. Vervolgens zal één van onze medewerkers u zo snel mogelijk inchecken. Wij stellen het op prijs als u van tevoren al laat weten dat u later zult aankomen, dan kunnen wij hier rekening mee houden. Indien u later dan 19.00 uur incheckt, verzoeken wij u dit vooraf met de receptie de mogelijkheden te bespreken. 

Is het mogelijk om 2 plaatsen tegelijk te reserveren?

Indien u online boekt, kunt u slechts 1 plaats per keer reserveren. U kunt natuurlijk wel 2 losse reserveringen maken. In het opmerkingenveld kunt u aangeven dat de reserveringen bij elkaar horen.

Is er een animatieteam aanwezig en wanneer?

Lees alles over ons animatieprogramma op deze pagina: animatie >>

Is er draadloos internet en wat zijn de kosten?

Ja, u kunt bijna overal gebruik maken van het draadloos internet.

Op het park, bij Het Smulhuis en bij de receptie is er een gratis Wifi netwerk beschikbaar. Geen laptop of computer, maar toch willen internetten. Geen probleem, bij de receptie staat een computer met printer voor algemeen gebruik.

Basis gebruik is gratis, voor wifi gebruik waarbij veel data nodig is,  kunt u bij de receptie een ticket aanschaffen.

Zijn huisdieren toegestaan?

Op de kampeerplaatsen zijn maximaal 2 huisdieren per plaats toegestaan tegen betaling van een toeslag. In de meeste  huuraccommodaties zijn huisdieren NIET toegestaan. Er zijn m.i.v. 2018 enkele uitzonderingen. 

Er worden vanaf juni 2018 een 4 persoons huuraccommodatie en een 5- pers. Huuraccommodatie aangeboden waarin max. 2 honden mogen verblijven. in 2 bungalowtenten mogen max. 2 honden verblijven.

Het verblijf van huisdieren in een bungalowtent of huuraccommodatie is alleen mogelijk na overleg en toestemming van de receptie. Er wordt een toeslag van 7.50 euro berekend per dag per huisdier en de schoonmaakkosten zijn verplicht voor deze accommodatie ( 45 euro).

Is de camping geschikt voor mindervaliden?

De huuraccommodaties hebben geen speciale voorzieningen voor mindervaliden, en zijn alleen toegankelijk via een opstapje.

Voor de kampeerplaatsen is er een aangepast sanitair gebouw bij het veld Uil. In het Smulhuis is een mindervalide toilet aanwezig plus een luierwisselstation. 

Moet er een borg betaald worden?

Ja, voor kampeerplaatsen is dit nodig voor het gebruik van een douchepasje / slagboompasje. Wij vragen €10,- borg per pasje .( max. 2 pasjes per plaats) . U kunt onbeperkt douchen met elk pasje. De borg krijgt u weer terug bij het uitchecken indien u het pasje onbeschadigd inlevert.

Mag de auto bij mijn plaats worden geparkeerd?

Ja, er mag 1 auto bij uw plaats of accommodatie geparkeerd worden. Extra auto's kunt u op de algemene parkeerplaats parkeren. Bij sommige accommodaties is het mogelijk om een 2eauto te parkeren (tegen een vergoeding van 3.50 euro per dag). Dit kunt u aanvragen bij de receptie .

Zijn alle tarieven inclusief?

De tarieven op onze website zijn exclusief overheidsheffing en reserveringskosten. Er zijn ook bijkomende kosten, zoals een extra persoon, huisdier, lakenpakketten of schoonmaakkosten.

Indien u online boekt, worden alle kosten duidelijk vermeld.

Dient er vooruit betaald te worden? Zo ja hoeveel?

Ja, het bedrag dient vooraf betaalt te worden. Nadat uw reservering geplaatst is, verzoeken wij u de helft van het totaalbedrag (alsook het totaalbedrag van de eventueel afgesloten annuleringsverzekering) binnen 14 dagen na reserveringsdatum te voldoen. De andere helft dient 4 weken voor aankomst voldaan te zijn. 

Kan ik de kosten ook bij incheck voldoen?

er wordt een aanbetaling van 50 % gevraagd binnen 14 dagen na reserveringsdatum. Het restant dient u uiterlijk 4 weken voor aankomst te voldoen.  De enige uitzondering is wanneer u binnen 14 dagen na reserveringsdatum aankomt,  mag u de kosten betalen bij het inchecken. Betalen kan contant, per pin, Mastercard of Visa. 

Worden alleen reizende jongeren geaccepteerd?

Alleen reizende jongeren zijn niet toegestaan  ( leeftijd onder de 18 jaren). Jongelui van 18+ dienen er wel rekening mee te houden dat zij op een familiepark verblijven. 

Kamperen

Wat zijn de aankomst en vertrektijden?

Aankomst voor de kampeerplaatsen na 13:00 uur en vertrek voor 12:00 uur. Afwijkende tijden zijn alleen mogelijk in overleg met de receptie. 

Wat is de afmeting van een kampeerplaats?

Ongeveer 100m².

Hoeveel ampère stroom is er?

Elke kampeerplek heeft de beschikking over 6 ampère (1320 watt). 

Onze seizoenplaatsen beschikken over een 10 Amp. aansluiting

Heb ik eigen water, afvoer, elektra en tv-aansluiting?

Onze Comfort plaatsen zijn voorzien van eigen water, afvoer, elektra en tv-aansluiting. De Basic plaatsen zijn voorzien van eigen stroompunt en een gedeeld watertappunt. 

Mag er een bijzettentje bij mijn kampeermiddel geplaatst worden?

Er mag 1 bijzettentje bij uw kampeerplaats gezet worden, echter mag deze niet groter zijn dan 4 m2 en dient het een punt- of koepelmodel te zijn.  Houd er wel rekening mee dat uw auto ook op de plaats geparkeerd dient te worden. 

Moet ik mijn kampeermiddel op een bepaalde wijze plaatsen?

Ja, plaats uw kampeermiddel zover mogelijk naar achteren met de achterzijde tegen de beplanting aan. Laat geen scheerlijnen of bijzettentjes uitkomen op de plaats van uw buren.

Verhuur

Wat zijn de aankomst en vertrektijden?

Als u een huuraccommodatie heeft geboekt mag u vanaf 15:00 uur inchecken. U dient voor 10:00 uur uit te checken.

Een vroege aankomst (vanaf 13:00 uur) en/ of later vertrek (tot 14:00 uur) is mogelijk op basis van beschikbaarheid en in overleg met de receptie. 
De extra kosten hiervan zijn afhankelijk van het type accommodatie.

Moet ik de eindschoonmaak zelf verzorgen?

U kunt er voor kiezen om de eindschoonmaak zelf te doen of dat u deze door ons laat verzorgen tegen een vergoeding. De vergoeding hiervoor hangt af van het type accommodatie dat u heeft geboekt. 

Is het toegestaan om met meer dan het maximum aantal personen te verblijven?

Nee, de accommodaties zijn ingericht op het aangeven aantal personen.

Is het mogelijk om een campingbedje in de slaapkamer te plaatsen?

In een aantal accommodaties is het mogelijk om een campingbedje te plaatsen. U kunt dit zelf meenemen of bij ons reserveren. Indien u twijfelt over de mogelijkheden, neem dan gerust contact met ons op. 

Moet ik mijn eigen lakens en handdoeken meenemen?

Kussen en dekbedden zijn aanwezig in de accommodaties, behalve in de huurtenten. 
Het is mogelijk om lakenpakketten te huren à € 8,50 per persoon.
Ook is het mogelijk om handdoekensets te huren à € 4,50 per pakket.

U mag natuurlijk ook uw eigen lakens en handdoeken meenemen. 

Mag er een bijzettentje bij mijn accommodatie geplaatst worden?

Nee, bij onze accommodaties en huurtenten zijn bijzettentjes niet toegestaan.